Odwieczny problem właścicieli samochodów nowej generacji Forda i Mazdy wyposażonych w silniki Ecoboost i SKYACTIV, którzy chcieli zainstalować instalację LPG właśnie się zakończył.

Najnowsza linia sterowników NEVO - SKY DIRECT II - pozwala w pełni bezpiecznie dla siników i Ecoboost i SKYACTIV montować instalację LPG.

Szybki, dwurdzeniowy procesor sprawia że sterownik jest niezwykle precyzyjny i łatwy w obsłudze, oferując jednocześnie wiele narzędzi diagnostycznych przeznaczonych do kalibracji nowoczesnych silników.

Najnowszej generacji komponenty pozwalają sterownikom z łatwością obsługiwać współczesne rozwiązania i algorytmy sterowników benzynowych użytych między innymi w silnikach Ecoboost i SKYACTIV.

Nasi specjaliści poprzez swoją wiedzę opartą na szkoleniach ale i na wielu zamontowanych instalacjach LPG uzyskać optymalne ustawienia dla silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

Naszych klientów - właścicieli Fordów i Mazd najbardziej cieszą ekonomiczne wyniki naszych instalacji, ponieważ potrafią przy odpowiednim ustawieniu zużyć tylko 1 litr a czasem nawet 0,9 litra benzyny na 100 km.

Poza ekonomicznym aspektem dużą korzyścią dla właścicieli jest komfort i bezawaryjność instalowanych przez nas rozwiązań LPG.

Masz Forda z najnowszym silnikiem Ecoboost lub Mazdę z silnikiem SKYACTIV - ZAŁÓŻ INSTALACJĘ LPG W DC AUTO.

Możesz korzystać z komfortu i ekonomicznej jazdy swoim autem - ZAPRASZAMY dołącz do grona zadowolonych właścicieli Fordów i Mazd.

W warsztatach samochodowych DC Auto mamy do dyspozycji klientów, nową linia sterowników KME NEVO-SKY. Sterowniki te, to zespół urządzeń najnowszej generacji obsługujące kompleksowo wszystkie rodzaje dostępnych pojazdów. Linia obejmuje sterowniki do samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa (DIRECT) oraz sterowniki do samochodów z pośrednim wtryskiem paliwa (MAX). Jest to innowacyjna, uniwersalna platforma przeznaczona dla wszystkich rodzajów silników (kod i marka silnika nie ma znaczenia).

Funkcjonowanie sterownika opiera się na wykorzystaniu szybkiego, dwurdzeniowego procesora, używanego w branży Automotive. Dzięki niemu sterowniki są precyzyjne i łatwe w obsłudze.

Nasi mechanicy dysponują wiedzą i są wyposażeni w wiele narzędzi diagnostycznych przeznaczonych do kalibracji nowoczesnych silników. Sterowniki NEVO - SKY wykorzystując najnowszej generacji komponenty, z łatwością obsługują współczesne rozwiązania i algorytmy sterowników benzynowych.

Produkty NEVO-SKY posiadają jeden, nowy, ulepszony software, który powstał na bazie obecnego programu NEVO, co ułatwia obsługę sterowników dla specjalistów mających doświadczenie z produktami KME, do których niewątpliwie nasi mechanicy należą poprzez ciągłe uzupełnianie wiedzy i doskonalenie jej podczas wielu szkoleniach odbytych w centrali KME.

Znaczącym walorem użytkowym oprogramowania jest możliwość jego wykorzystania do obsługi sterowników przeznaczonych zarówno do samochodów z silnikami do bezpośredniego, jak i pośredniego wtrysku paliwa.

Sterowniki z rodziny NEVO-SKY wyposażone są w szczelną obudowę oraz hermetyczne 48-pinowe złącze dedykowane dla branży samochodowej. Obudowa zaprojektowana została na podobieństwo nowoczesnej 8-cylindrowej jednostki napędowej. W budowie wiązki wykorzystano nowe wtyczki, które umożliwiają wyprowadzenie przewodów pod kątem 90 stopni względem osi gniazda. Ułatwia to montaż i ułożenie przewodów w komorze silnika.

Zapraszamy do naszych warsztatów gdzie nasi pracownicy doradzą skonfigurują najlepsze rozwiązanie w ramach instalacji gazowej do Państwa pojazdów - co zapewni bezpieczną i bezawaryjną eksploatację państwa pojazdów.

W zakresie używania reduktorów/parowników używamy między innymi produkty firmy KME. Najbardziej nowoczesne i precyzyjne obrabiarki CNC wykonują urządzenia ze stopu litego aluminium o wysokim współczynniku przewodnictwa cieplnego, to rozwiązanie wyróżnia zdecydowanie te urządzenia, od analogicznych funkcjonujących na polskim rynku. Zastosowanie właśnie takiej technologii (obróbki skrawaniem) wyklucza problem wadliwych korpusów parownika/reduktora, jak w przypadku odlewu bryły. Technologia anodowania korpusów skutecznie zabezpiecza wyrób przed korozją i powoduje dużą trwałość. Modele produkowanych reduktorów - TUR, SILVER, GOLD, TWIN - rekomendowane są do stosowania w sekwencyjnych systemach wtrysku gazu LPG.

Reduktory dostępne są z zewnętrznym zaworem typu FZ. W zależności od wersji reduktora posiada on m.in.: odpowiedni elektrozawór, filtr gazu fazy ciekłej oraz w standardzie uchwyt montażowy.

Reduktory z serii SILVER tj. SILVER S6 i TUR6 cechują się ergonomicznym i nowoczesnym korpusem, co pozwala na łatwy i szybki montaż w ograniczonej przestrzeni komory silnika o czym wielu naszych klientów przekonało się odbierając swoje auto z naszych warsztatów - podczas prezentacji zamontowanej instalacji gazowej.

W zakresie reduktorów KME mamy do dyspozycji : TUR 6 , Silver S6, Silver S8, Gold FZ8, Gold GT, Twin V1, Twin V2, Extreme - tak szeroki wybór reduktorów, pozwala naszym mechanikom na dobranie odpowiedniego urządzenia do wymagań mocy i konstrukcji silnika od 150 KM aż nawet do 408 KM.

Wysoka jakość reduktorów/parowników firmy KME połaczona z profesjonalną wiedzą i dużym doświadczeniem naszych specjalistów mechaników dają gwarancję zadowolenia naszych klientów w zakresie bezpiecznej i oszczędnej eksploatacji samochodów.

Samochody zasilane na LPG już od lat cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. Powód jest prosty - cena autogazu jest niemal dwukrotnie niższa od oleju napędowego i benzyny. Dlatego nie dziwi, że producenci instalacji LPG ukierunkowali się w tworzeniu instalacji do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Jeszcze do niedawna montaż instalacji gazowej w jednostce napędowej z bezpośrednim wtryskiem paliwa był trudny do wykonania oraz niebotycznie drogi. Barierą było umiejscowienie wtryskiwaczy benzyny, które są zlokalizowane w komorach spalania, gdzie panuje wysoka temperatura. Technologia bezpośredniego wtrysku benzyny pozwala chronić wtryskiwacze przed jej działaniem właśnie dzięki samemu wtryskowi, bowiem wtryskiwana benzyna chłodzi wtryskiwacz. Jednak w przypadku, kiedy silnik jest zasilany autogazem wtryskiwacze benzyny nie pracują, co może przyczynić się do ich uszkodzenia.

Konieczne było zatem opracowanie sposobu, który chroniłby te podzespoły przed działaniem wysokiej temperatury. Opracowano sposób poprzez który, wtryskiwacze benzynowe cały czas są przemywane krótkim dotryskiem benzyny przy jednoczesnej pracy na LPG. Obecnie instalacje pracują na stosunku zużycia benzyny tylko w 10% bądź nawet przy użyciu najnowszych technologii jest to praca w 100% zasilaniu tylko gazowym.

Ceny porządnych instalacji gazowych do aut zasilanych 4 cylindrowymi jednostkami zaczynają się już od 4500zł brutto. Obecnie firma DC Auto montuje takie instalacje do zasilania na bezpośrednim wtrysku do praktycznie wszystkich marek na polskim rynku. 

DC Auto © 2025 by MEG